Ви обираєте потрібний товар в Інтернет-магазині та зберігаєте заявку в Особистому кабінеті на нашому сайті, в ньому буде вся історія Ваших замовлень та коментарі щодо них. Або можна надіслати заявку (посилання на товар та його параметри) нам на електронну пошту.
Далі ми постараємося максимально швидко прорахувати Вам суму передоплати та вартість доставки в Україну, а також вкажемо орієнтовні терміни. Якщо Вас все влаштовує – можна оплатити виставлений рахунок та повідомити нам. Все інше ми зробимо за вас. Товар максимально швидко буде замовлений в обраному Вами магазині та доставлений до України.
Після надходження замовлення на наш склад, ми надішлемо Вам в пошту розрахунок за доставку з врахуванням ваги посилки. Далі зможемо відправити його на зручне для Вас відділення Нової пошти.
Іноді вартість товару на сайті це не тільки його ціна. Адже якщо це Інтернет магазини – значить має бути доставка товару по країні. Вона може бути включена у вартість товару, а може нараховуватись окремо залежно від суми замовлення та умов магазину. Ми доставляємо замовлення з тих країн, де у нас є склад для прийому товарів, зазвичай це дозволяє отримати більш вигідні умови.
При прорахунку замовлення ми перевіряємо всі умови, вказуємо Вам повну вартість в магазині, суму передоплати та вартість послуг доставки, які потрібно буде сплатити після надходження замовлення. У вартість доставки входить комісія (вона фіксована та вказана відразу) та оплата за вагу (рахується за тарифом для фактичної ваги Вашого замовлення ).
Комісія залежить від конкретного товару, його вартості та магазину. Багато товарів це 10%* від суми замовлення (мінімум 4 євро з окремого магазину-продавця).
* якщо вартість товару перевищує еквівалент 100 євро, розмір комісії буде вищим і це вкажемо при попередньому прорахунку;
* з деяких магазинів через обмеження при оформленні замовлень та їх оплату - комісія складає 20% (це попередньо буде зазначено при прорахунку замовлення);
* за групи товарів (електроніка, побутова техніка, прикраси, годинники, БАДи, а також комерційні партії товарів ) додається страховка 10% від їхньої вартості, навіть якщо їхня вартість нижча за еквівалент 100 євро.
Оплата за вагу замовлення - проводиться відповідно до фактичної ваги, визначається кратно 100 грамам, доплати за об'ємну вагу немає (виняток є негабаритні речі - довжина яких більше 150 см. або вагою більше 50 кг.).
Всі розрахунки за замовлення та їх доставку прив'язані до валюти. Здійснюючи оплати, будь ласка, уточнюйте у співробітників компанії та враховуйте поточний курс.
Термін доставки вказаний орієнтовний, доставка з Іспанії в Україну проходить швидше, але на загальний термін впливають багато факторів - обробка та відправка замовлення сайтом-продавцем, пересилання всередині країни та доставка на склад, упаковка, саме пересилання в Україну, проходження митниці.
Маючи багаторічний досвід роботи з багатьма магазинами та доставкою вантажів, ми можемо спрогнозувати та вказати приблизний термін доставки по кожному сайту при прорахунку замовлення. Якщо Вас цікавить чи встигне замовлення до конкретної дати - ми можемо розрахувати терміни. Або Вас цікавить на якій стадії знаходиться Ваше замовлення, коли його чекати в Україні – не соромтеся, питайте! Ми можемо з точністю до декількох днів уточнити термін доставки.
Якщо Ви зробили кілька замовлень або замовили товари з різних магазинів, то швидше за все, вони прийдуть на наш склад в різний час. Але Вам не потрібно хвилюватися, що їх потрібно зібрати разом чи це здорожчить Вам вартість доставки в Україну. Процес доставки налагоджений нами таким чином, що посилки відправляються і вони приходять максимально швидко, і це не створює для клієнтів додаткових витрат.
Ви самі вирішуєте - отримувати замовлення в Україні окремо, або почекати, коли буде доставлено декілька Ваших замовлень. При надходженні замовлення частинами ми уточнюємо це індивідуально
Ми робимо замовлення у вибраних Вами магазинах, за вказаними Вами посиланнями та параметрами. Товари доставляються в такому вигляді та комплектації, як їх відправляє сам продавець.. При покупках через Інтернет іноді трапляється невідповідність товару картинці або опису на сайті магазину, пересортиця на їх складі, можливі фабричні недоліки. Ми займаємося доставкою посилок і за помилки продавців не несемо відповідальності. Повернути товар можна (у відведені магазином терміни – зазвичай це 30 днів),в цьому разі послуги з зворотного пересилання з України до Європи оплачуються клієнтом,суму можна уточнити орієнтовну за тарифами укрпошти .
За Вашим бажанням можна підстрахуватися та перевірити товар на складі в Іспанії , до його відправки в Україну. У зв'язку з великим потоком посилок і недешевим робочим часом співробітників у Європі, ця послуга платна – вартість перевірки 5€ за одиницю товару.
Якщо Ви хочете, щоб товар перевірили - вкажіть це при оформленні замовлення і, якщо у Вас є конкретні побажання - уточніть, будь-ласка, на що звернути особливу увагу.
Коли Ви замовляєте товари, у яких існують зовні схожі моделі та потрібно перевірити наявність певних елементів, маркувань – розібратися у цьому співробітнику складу самостійно може бути складно (наприклад: запчастини, електроніка, прикраси, аксесуари тощо). Як перевірку, в такому випадку можна замовити фото потрібних елементів (вартість цієї послуги, як і за перевірку 5€ ). Після того, як Ви отримаєте фото і переконаєтеся, що це саме те, що потрібно - товар буде відправлений в Україну.
Є питання щодо доставки або як розібратися на сайтах магазинів? - Перегляньте наш розділ "Питання та відповіді". Можливо відповідь вже там є. Також мимаксимально швидко відповімо Вам на запитання по телефону, поштою, месенджерами або чатом на сайті.